FED

Παράπονα μπορούν να υποβληθούν από κάθε πρόσωπο που έχει έννομο συμφέρον, όπως οι καταναλωτές, οι παραγωγοί και διανομείς αγαθών και υπηρεσιών, εταιρείες παροχής υπηρεσιών εμπορικής επικοινωνίας κ.α.

Παράπονα γίνονται αποδεκτά μόνο εφόσον υποβάλλονται επώνυμα.

Σε περίπτωση παραπόνου από καταναλωτή, τα στοιχεία του καταναλωτή (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και email επικοινωνίας) παραμένουν εμπιστευτικά, εκτός αν ο ίδιος συναινέσει στη γνωστοποίησή τους στο διαφημιζόμενο.

Υποβολή παραπόνου από:

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Ως καταναλωτής θεωρείται το μεμονωμένο φυσικό πρόσωπο το οποίο δεν ενεργεί στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας. Σε περίπτωση παραπόνου από καταναλωτή, τα στοιχεία του καταναλωτή παραμένουν εμπιστευτικά εκτός αν ο ίδιος συναινέσει στη γνωστοποίησή τους στον διαφημιζόμενο.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ / ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ

Σε περίπτωση παραπόνου από επιχειρήσεις, συλλογικούς ή κρατικούς φορείς, ομάδες ή άλλους οργανισμούς, ο διαφημιζόμενος ενημερώνεται για την επιχείρηση/φορέα/οργανισμό που υπέβαλε το παράπονο.