Παράπονα μπορούν να υποβληθούν από κάθε πρόσωπο που έχει έννομο συμφέρον, όπως οι καταναλωτές, οι παραγωγοί και διανομείς αγαθών και υπηρεσιών, εταιρείες παροχής υπηρεσιών εμπορικής επικοινωνίας κ.α.
Παράπονα γίνονται αποδεκτά μόνο εφόσον υποβάλλονται επώνυμα.
Σε περίπτωση παραπόνου από καταναλωτή, τα στοιχεία του καταναλωτή (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και email επικοινωνίας) παραμένουν εμπιστευτικά, εκτός αν ο ίδιος συναινέσει στη γνωστοποίησή τους στο διαφημιζόμενο.
Υποβολή παραπόνου από:
Ως καταναλωτής θεωρείται το μεμονωμένο φυσικό πρόσωπο το οποίο δεν ενεργεί στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας. Σε περίπτωση παραπόνου από καταναλωτή, τα στοιχεία του καταναλωτή παραμένουν εμπιστευτικά εκτός αν ο ίδιος συναινέσει στη γνωστοποίησή τους στον διαφημιζόμενο.
Σε περίπτωση παραπόνου από επιχειρήσεις, συλλογικούς ή κρατικούς φορείς, ομάδες ή άλλους οργανισμούς, ο διαφημιζόμενος ενημερώνεται για την επιχείρηση/φορέα/οργανισμό που υπέβαλε το παράπονο.
Παράπονα γίνονται αποδεκτά μόνο εφόσον υποβάλλονται επώνυμα (Απαραίτητα Στοιχεία: ονοματεπώνυμο, επαρχία, τηλέφωνο και email επικοινωνίας). Σε περίπτωση παραπόνου από καταναλωτή, τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ, εκτός αν ο ίδιος συναινέσει στη γνωστοποίησή τους στον διαφημιζόμενο.
Όταν μια αίτηση ελέγχου κατατίθεται από νομικό πρόσωπο, το τελευταίο καταβάλλει το προβλεπόμενο τέλος εξέτασης. Το τέλος εξέτασης για επιχείρηση/οργανισμό που δεν είναι μέλος του ΦΕΔ, είναι €600.
Τα μέλη του ΦΕΔ δικαιούνται συγκεκριμένο αριθμό δωρεάν παραπόνων κάθε χρόνο με την ετήσια συνδρομή τους στον ΦΕΔ.
Οι συλλογικοί φορείς καταναλωτών δεν υποχρεούνται στην καταβολή τέλους εξέτασης.