Οικονομικό – Μειώνει το νομικό κόστος για όλους τους εμπλεκόμενους αλλά και την επιβάρυνση των κρατικών προϋπολογισμών, αφού η βιομηχανία διαφημίσεων αναλαμβάνει το κόστος για την αυτορρύθμισή της.
Φιλικό προς τον καταναλωτή – Τα παράπονα των καταναλωτών εξετάζονται δωρεάν σε μια ευέλικτη και αποτελεσματική διαδικασία.
Φιλικό για τις επιχειρήσεις – Τα παράπονα των επιχειρήσεων εξετάζονται γρήγορα διασφαλίζοντας ένα θεμιτό και υγιές πεδίο για τον μεταξύ τους ανταγωνισμό. Επιπλέον δημιουργείται το σωστό υπόβαθρο για στήριξη της θέσης για ελευθερία της εμπορικής επικοινωνίας.
Ταχεία επίλυση – Τα παράπονα διεκπεραιώνονται γρήγορα, ώστε οι εμπλεκόμενοι να μην υποβάλλονται σε μια μακρά νομική διαδικασία.
Συμπληρώνει το Νόμο – Ενισχύει το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο με σεβασμό στη διαφημιστική δημιουργία.
Σχετικό – Προσαρμόζεται σε τεχνολογικές και κοινωνικές εξελίξεις με ταχύτητα χωρίς να χρειάζεται να περιμένει υπέρμετρα για θέσπιση νέων νόμων ή νομικών προηγούμενων.
Αξιόπιστο – Τα υψηλά πρότυπα διασφαλίζονται από μια ευρεία ομάδα μελών που τηρούν έναν καλά εδραιωμένο και δοκιμασμένο κώδικα.
Αμερόληπτο – Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να αποφεύγει σύγκρουση συμφερόντων. Κάθε υπόθεση εξετάζεται από διαφορετική ομάδα κριτών για να αποφεύγονται τέτοια θέματα.
Με αποτελεσματικές κυρώσεις – Τα μέσα ενημέρωσης διασφαλίζουν ότι αποτρέπεται η μετάδοση διαφημίσεων που δεν σέβονται τον κώδικα δεοντολογίας. Η φήμη της μάρκας και το κόστος της απώλειας της λειτουργούν ως αποτελεσματικά αποτρεπτικά για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων.
Ρυθμίσεις Cookies
Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας. Για τις πολιτικές μας, επισκεφθείτε την Πολιτική μας για τα Cookies.