FED
  • Οικονομικό – Μειώνει το νομικό κόστος για όλους τους εμπλεκόμενους αλλά και την επιβάρυνση των κρατικών προϋπολογισμών, αφού η βιομηχανία διαφημίσεων αναλαμβάνει το κόστος για την αυτορρύθμισή της.
  • Φιλικό προς τον καταναλωτή – Τα παράπονα των καταναλωτών εξετάζονται δωρεάν σε μια ευέλικτη και αποτελεσματική διαδικασία.
  • Φιλικό για τις επιχειρήσεις – Τα παράπονα των επιχειρήσεων εξετάζονται γρήγορα διασφαλίζοντας ένα θεμιτό και υγιές πεδίο για τον μεταξύ τους ανταγωνισμό. Επιπλέον δημιουργείται το σωστό υπόβαθρο για στήριξη της θέσης για ελευθερία της εμπορικής επικοινωνίας.
  • Ταχεία επίλυση – Τα παράπονα διεκπεραιώνονται γρήγορα, ώστε οι εμπλεκόμενοι να μην υποβάλλονται σε μια μακρά νομική διαδικασία.
  • Συμπληρώνει το Νόμο – Ενισχύει το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο με σεβασμό στη διαφημιστική δημιουργία.
  • Σχετικό – Προσαρμόζεται σε τεχνολογικές και κοινωνικές εξελίξεις με ταχύτητα χωρίς να χρειάζεται να περιμένει υπέρμετρα για θέσπιση νέων νόμων ή νομικών προηγούμενων.
  • Αξιόπιστο – Τα υψηλά πρότυπα διασφαλίζονται από μια ευρεία ομάδα μελών που τηρούν έναν καλά εδραιωμένο και δοκιμασμένο κώδικα.
  • Αμερόληπτο – Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να αποφεύγει σύγκρουση συμφερόντων. Κάθε υπόθεση εξετάζεται από διαφορετική ομάδα κριτών για να αποφεύγονται τέτοια θέματα.
  • Με αποτελεσματικές κυρώσεις – Τα μέσα ενημέρωσης διασφαλίζουν ότι αποτρέπεται η μετάδοση διαφημίσεων που δεν σέβονται τον κώδικα δεοντολογίας. Η φήμη της μάρκας και το κόστος της απώλειας της λειτουργούν ως αποτελεσματικά αποτρεπτικά για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων.