Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να ισχυρίζονται ή να υπονοούν ότι η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών είναι προϋπόθεση για κοινωνική αποδοχή, επιτυχία, αυτοπεποίθηση, δημοτικότητα ή προϋπόθεση για την επιτυχία μιας προσωπικής σχέσης ή κοινωνικής εκδήλωσης. Επίσης δεν πρέπει να ισχυρίζονται ή να υπονοούν ότι η κατανάλωση οινοπνευματωδών είναι απαραίτητη ή έχει προτεραιότητα στη ζωή, ούτε και ότι βοηθά ώστε να ξεπεραστεί η ανία, η μοναξιά ή άλλα συναφή προβλήματα.
Καθίσταται σαφές ότι είναι επιτρεπτή η παρουσίαση υπεύθυνης κατανάλωσης οινοπνευματωδών ποτών στο πλαίσιο μιας κοινωνικής δραστηριότητας π.χ. κατανάλωση ενός ποτού με φίλους σε μια βραδινή έξοδο.